depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cezayı ödeyip iptal edersiniz. Tüketici hakemine dilekçe verirsiniz dava sonuçlanınca paranız geri ödenir. Aylar yıllar sürebilir ama bu dava. Şöyle birşey yapın. Yeni firmaya deyin ki bana fatura yansıtmayın 3 ay. Ben Vodafone'da geçerken böyle bir teklif sunmuşlardı.
Karşı firmanin ödeyeceği tutar düşük kalıyor ceza miktarindan hocam