Cezayı ödeyip iptal edersiniz. Tüketici hakemine dilekçe verirsiniz dava sonuçlanınca paranız geri ödenir. Aylar yıllar sürebilir ama bu dava. Şöyle birşey yapın. Yeni firmaya deyin ki bana fatura yansıtmayın 3 ay. Ben Vodafone'da geçerken böyle bir teklif sunmuşlardı.
Karşı firmanin ödeyeceği tutar düşük kalıyor ceza miktarindan hocam