Arkadaşlar merhaba Superonline firmasi ile 24 aylık sozlesmem var son 3 aylık sürem kaldi internette 12 aydan sonra cayma hakki var gibi haberler gördüm bu konu hakkında bilgisi olan var mi başka bir firmaya geçmek istiyorum bu süreyi beklemem mi lazim? Yoksa iptal edebilir miyim cezasız.