Ben kiracı haksız, ev sahibi haklı demedim, hukuk delillere bakar. Resmi olarak kiralar banka üzerinden yatırılmak zorunda, banka üzerinden yatırılmadığı için kira ödenmemiş sayılabilir, haklı iken haksız duruma düşersiniz. Oda ispat etsin diye bir durum söz konusu değil, hukuk size ödediğinize dair dekont, tahsilat makbuzu v.s. soracak. Kiranızı resmi ödemiş olsaydınız, kafasına göre zam yapamaya cesaret dahi edemeyecekti.
Daha önce konuşmalarımızın ses kaydı var. ? Bu konu açıldığında bu zamana kadar düzenli olarak kiranı ödemedim mi dedim ? evet dedi kira konusunda bende sıkıntı yaşadın mı dedim hayır dedi

telefonum her görüşmeyi kaydediyor.