Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani hocam şimdi kiracı olarak ev sahibimi haklı ? bu durumda benim hakkım yok mu ? tamam oda ispat etsin madem öyle . Hayır ben düzenli ödüyorum. Onun da elinde kanıt yok. Benimde elimde kanıt yok . Ödediğim paraları geri mi ödeyeceğim ? Siz ev sahibi gözünden şuan hukuk gözüyle bakmışsınız peki kiracı mağdur mu olmalı ?
Ben kiracı haksız, ev sahibi haklı demedim, hukuk delillere bakar. Resmi olarak kiralar banka üzerinden yatırılmak zorunda, banka üzerinden yatırılmadığı için kira ödenmemiş sayılabilir, haklı iken haksız duruma düşersiniz. Oda ispat etsin diye bir durum söz konusu değil, hukuk size ödediğinize dair dekont, tahsilat makbuzu v.s. soracak. Kiranızı resmi ödemiş olsaydınız, kafasına göre zam yapamaya cesaret dahi edemeyecekti.