Arkadaşlar vodafone ev interneti kullanıyorum. Taahütüme 4 ay var,
cayma bedeli tahmini 1000 tl civarı çıkıyor.
Tavsiyeniz nedir. ne yapmam gerekiyor.
Cayma bedelini en fazla ödeyen firma hangisi.
Tşkler