Elden alma olayı ile sorun çıkaramaz. Zaten elden almasının amacına gelirsen ev sahibi suçlu çıkar.
Hocam ben aynı olayın benzerini yaşadım. Kiradaydım çıkmaya karar verdim farklı bir ev bulurum nasıl olsa diye düşündüm. Gezmedik ev kalmadı fiyatı uyanın semti uymadı. Semti uyanın fiyatı uymadı vs. derken en son şehir değiştirdim. Ayrıca ev sahibimde çok paracı biri olduğundan sorun yaşayarak çıktım.
Ev bulması çok ayrı dert. Taşınmak 1-2 hafta uğraştırır ama maddi olarak dert.
Size önerim çıkmayın derim ama ben ilerde papaz olurum diye düşünürseniz iki taraf anlaşma yapın. Şimdilik devlet kurundan devam edin eğer kafanıza yatan ev bulursanız çıkın.