Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kış ayında mı hocam ? inan yaz olsa şuan zerre düşünmem. Ev sahibiyle aramız kötü de değil.
Yanlış anlamayın ama ev sahibi olsam bende evimi bölgedeki ortalama kira rakamı üzerinden kiracıya vermek isterim. Sonuçta yatırım olarak bir ev aldıysam x kişisi 2000 lira kazanıyorsa bende aynı şeyi kazanmak isterim bence ara yolu bulmaya çalışın piyasa normallerine yakın bir fiyatta anlaşırsanız iki taraf içinde iyi olur