NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam %80 zam yapan art niyetli birinin evinde neden oturuyorsunuz çıkıp başka eve yerleşin?
Kış ayında mı hocam ? inan yaz olsa şuan zerre düşünmem. Ev sahibiyle aramız kötü de değil.