maxu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DO 'da 3 tane droplet mi kuruluyor hocam? yoksa 3 adet DO hesabınız mı var satılık anlayamadım
1 hesap var 3 tane droplet kuruluyor