Ortada bir çıplaklık yoksa itiraz edin. Hem mail olarak hem whatsapp üzeri kapanınca itiraz butonu çıkıyordu eskiden diye biliyorum. Sürekli olarak mail ile darlarsanız bi sonuç elde edebilirsiniz. Hem de kapanması konusunda size bilgi verirler. Muhtemelen whatsappın güvenlik için yaptıkları otobanlama botlarından birine takıldınız sorgusuz sualsiz otomatik banlandınız. Eğer açıklayıcı bir mail atarsanız sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum
hocam artık 10 yasındakı ınsan bıle whatsapp kapatmayı bılıyor tek yapmanız gereken mail yoluyla whatsapp a ulasarak durumu belirtmeniz hattın sızın oldugunu teyit etmeniz olacaktır.
kesinlike ama son gelen dönüş maili bu

Normal de kapanıyordu ara sıra mail atıyorduk açılıyordu,Ama artık yasak kalıcı oldu gibi bir şey en son konunun başında koyduğum bu yazı geldi ve başka ne dönüş yapıyorlar ne başka bir şey
bunun bir çözümü olmalı yaptığımız iş belli aşk belli meşk belli hepsi kanıtlı bunu çözebilecek whatsappı açabilecek bir babayiğit arıyorum durduğum her saniye para kaybediyorum şuan 2 gündür kapalı çok kötü bir durum allah kimsenin başına vermesin ekmek yiyoruz neticede