Mantığı anlamadım.
50 liradan misal ürün satıyoruz ve bize 50 TL'lik fatura kes diyor Trendyol.
Ama bizim cebimize 50 TL girmiyor komisyon kesintisinden sonra.
E ben 50 TL'ye göre vergi ödeyeceğim.
Kendi e-ticaret sitenizi açıp Google Ads reklamı basıp gitmek daha mantıklı.
Fatura dönüşü oluyor. Komisyon, kargo ürünü alırken kesilen kdv, oluşan kar üzerinden kdv ödersiniz.