Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantığı anlamadım.
50 liradan misal ürün satıyoruz ve bize 50 TL'lik fatura kes diyor Trendyol.
Ama bizim cebimize 50 TL girmiyor komisyon kesintisinden sonra.
E ben 50 TL'ye göre vergi ödeyeceğim.
Kendi e-ticaret sitenizi açıp Google Ads reklamı basıp gitmek daha mantıklı.
Öyle de siteye güvenmiyorlar hocam. Trendyol soyuyor ve iadelerde vs sırtını satıcıya yaslıyor. Elinin altındaki bir sömürge olarak görüyor satıcıyı.