Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
10 bin dolarlık arabalara yüz binlerce lira ödemek koyuyor be abi. Yemek, o bu şu o kadar koymuyor da şu araba fiyatlarına çok üzülüyorum. 2 ay önce arabası 200 bin olunca sevinen arkadaşlarım vardı. Şimdi mazot alamıyorlar 70'lik depoları 800-1000 neyse o civara doluyor. Yürümeye alıştı herifler. İnşallah düzelicez be.