tarikozbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşıma kullanması için kupon vermiştim kasiyere kuponu gösterdiği zaman sanırım şube müdürü güvenliklere haber vermiş ve güvenlikler bilgilerini alıp polise bildirmiş. Ertesi gün karakoldan ifade vermesi için çağırılmış??? Kuponu nereden aldığı vs sorulup bırakılmış acaba bilgisi olan var mı
Ne kadar saçma bugüne dek böyle bir durumla karşılaşmadım zaten kasada kuponu giripte veriyorlar menüyü illegal bir şey olsa niye versinler kasada sorguya çekerler direk