bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanıyorum ara sıra 5-6 tane kaldı galiba
Bir arkadaşıma kullanması için kupon vermiştim kasiyere kuponu gösterdiği zaman sanırım şube müdürü güvenliklere haber vermiş ve güvenlikler bilgilerini alıp polise bildirmiş. Ertesi gün karakoldan ifade vermesi için çağırılmış??? Kuponu nereden aldığı vs sorulup bırakılmış acaba bilgisi olan var mı