McDonalds tazelik ve lezzet olarak bir adım daha önde BKya göre şahsımca. Biraz şube ile alakalı fakat aynı paraya neredeyse kasap köfte bildiğimiz kırmızı et yemek daha mantıklı. Ne zaman Mc veya BK yesem 3-4 saat sonra geri acıkıyorum hiç birşey yememiş gibi. Fake tokluk yaratıp; anlık mutlu ediyor. Son zamanlarda canım hamburger çektiğinde ercan burger vs. takılıyorum hem daha hesaplı hem daha lezzetli hemde gerçek et. Size de tavsiye ederim.