Geçen Ankara Esenboğa Havalimanı'nda yemiştim, siparişte eksik gelmişti zaten...
Zaten büyüyen bir firma olduğu için her yerde olan ve vasıfsız çokta çalışan ( işi bilmeyen ama öğrenen kişiler için değildir kelimem ) olduğu için tercih etmemeye başladım.
Starbucks bile çokça şubeleşirken kalitesi bozulmuyorken, Burger King maalesef bozdu.
Artık evde yemek daha iyi bu devirde.