Gerçekten ekonomi iflah olmaz bir noktaya geldi, daha da gidiyor. 4 bin liraya oturduğum ev çıksam 8-9 bin liradan kiralanacak. Aklım almıyor, 8-9 bin lira nasıl kira veriliyor? Üstelik 4+1 giriş kat site içerisinde bir daire. Başka dairelerde araplar oturuyor. Onlar 8-9 bin lira kira verebiliyor!!! Ev satın alanlar da onlar, kiraya oturanlar da. Bu yüzden evlerde arz/talep patlaması yaşanıyor. Ev bulunamıyor, hal böyle olunca normalde 500 liraya etmeyecek tabiri caizse çöp kovası gibi evlere 3 bin lira yazabiliyorlar! yine sinirlendim!
Üstte link attım hocam işte sahibinden de adam kuş yuvasına 1850 istemiş. Demekki çatısı duvarları falan olsa 4k isticek