Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yaşıyorsunuz sorusunun cevabı; yaşayamıyoruz. Yarınlar hep karanlık, milletimiz namussuzlukta yarışıyor. 10 iş yapıyorum 8'inin parasını 2-3 ay alamıyorum. Stüdyo dairede yaşıyorum, 1 yıllık evliyim, evi değiştirmem gerekiyor bu daire satıldığı için ama geçemiyorum, bütçeme uygun ev yok. Bir yavrumuz olsun ailemiz şenlensin diyorum, yarınımı göremediğimden elimde bir şeyler birikmediğinden resmen çocuk yapmaya korkuyoruz. Allah 7 sülalesini ekmeğe muhtaç bıraksın bizi bu genç yaşta bu hallere düşürenlerden ne diyeyim. Tek sığınağımız Allah. Neyse yarama dokunan bir konu oldu, İstanbul'da yüksek kazanç sağlayamayanların durumunu bu.
Hocam stüdyo daireye razıyım 40m2 olsun yeter valla 2k kirayada razıyım ama o bile yok. Şimdi çocuğumuz var baya sağlamda borcumuz var aylık 3k ödemesi var. Onu parfüm işiyle hallediyoruz bi şekilde ama ticaret sonuçta bugün ödeniyor ama yarın ne olacağı belli değil. Benim tavsiyem bulunduğunuz lokasyondan hiç çıkmayın çocuk masrafı doğana kadar ayrı doğduktan sonra ayrı oluyor. Mükemmel bişey buna diyecek hiç lafım yok sakın yapmayın gibi bi akılda vermem öyle veya böyle o çocuğa bakılır biz de aynı durumdayız sonuçta ve bakıyoruz. Beni düşündüren şey biz bu durumdaysak bu çocuk ileride ne duruma gelicek. Gerçekten önümüzü göremiyoruz. 3 4 aydır kara kara düşünüyorum hiç çıkar yolda yok. Toplu şekilde sokakta kalıcaz yakında galba