Nasıl yaşıyorsunuz sorusunun cevabı; yaşayamıyoruz. Yarınlar hep karanlık, milletimiz namussuzlukta yarışıyor. 10 iş yapıyorum 8'inin parasını 2-3 ay alamıyorum. Stüdyo dairede yaşıyorum, 1 yıllık evliyim, evi değiştirmem gerekiyor bu daire satıldığı için ama geçemiyorum, bütçeme uygun ev yok. Bir yavrumuz olsun ailemiz şenlensin diyorum, yarınımı göremediğimden elimde bir şeyler birikmediğinden resmen çocuk yapmaya korkuyoruz. Allah 7 sülalesini ekmeğe muhtaç bıraksın bizi bu genç yaşta bu hallere düşürenlerden ne diyeyim. Tek sığınağımız Allah. Neyse yarama dokunan bir konu oldu, İstanbul'da yüksek kazanç sağlayamayanların durumunu bu.