28 Yaşındayım, 8k maaş, bir okadar ek gelir. Geçinemiyorum desem yalan olur.
3,800TL bi çocukluk arkadaşımın kazığı var aylık düzenli ödüyorum,
1,150 kira (eski kiracıyım)
Gerisi herkes gibi elektrik su doğalgaz gıda vs. vs....
Ama para birikmiyor. İçki sigara kumar hiçbir halt yok, akşamları toplaşıp discordda oyun oynuyoruz o

Mesela her alışverişi hesap kartı ile yapıyorum görmek adına market alışverişleri vs falan. Arada cebimde para olsun diye 100 tl atm den çekiyorum, 1 haftaya o para bitiyor kart kullanıyor olmamıza rağmen. Nasıl bitiyor? Hiçbir fikrim yok...
Eski kiracılar geçinir hocam dediğinize göre 16k geliriniz var. 6 k kiraya gitse dahi geçinirsiniz. Benim sorum direk 3 - 4k lık evlerde standart geliri olan insanlara ülkenin durumu belli %50 si asgari ücrete çalışıyor asgari ücret 4250. Karı koca çalışıyo desen 8500. Heralde hasta olmuyo bu kişiler, çocuk falanda yapmıyolar, yemeklerini falan iş yerinde yiyolar sanırım. Az önce yukarı dudulluda bir ev gördüm 2k kirası olan hatta linkini paylaşim ev dediğime bakmayın ev falan değil kuş yuvası
https://www.sahibinden.com/ilan/emla...78987415/detay
Aynı lokasyonda bunnu dışındaki en düşük kira 3600 tl gözüküyor