28 Yaşındayım, 8k maaş, bir okadar ek gelir. Geçinemiyorum desem yalan olur.
3,800TL bi çocukluk arkadaşımın kazığı var aylık düzenli ödüyorum,
1,150 kira (eski kiracıyım)
Gerisi herkes gibi elektrik su doğalgaz gıda vs. vs....

Ama para birikmiyor. İçki sigara kumar hiçbir halt yok, akşamları toplaşıp discordda oyun oynuyoruz o Mesela her alışverişi hesap kartı ile yapıyorum görmek adına market alışverişleri vs falan. Arada cebimde para olsun diye 100 tl atm den çekiyorum, 1 haftaya o para bitiyor kart kullanıyor olmamıza rağmen. Nasıl bitiyor? Hiçbir fikrim yok...