ytkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gezginlerin en eski uyelerinden biriyim😀 her ne kadar uyelik gerektirmese de uye olmustum. Hey gidi hey
Daha çocuktum gezginler vardı şimdi çocuğum okula başlıyor yine gezginler var ve halen aynı tasarımda hiç değişmeden.. Biz değiştik o değişmedi