Arkadaşlarla ara sıra girip akşamları maç atıyoruz. Bir şey sormak istiyorum. Ateş ettiğimde mermi çok sekiyor, özellikle otomatikte 5-6 metre sapıyor. Bunun ayarı var mıdır? Ve oynayış olarak önereceğiniz bir şey varsa onu da dinleyebilirim.