hocam maalesef bu bilgi yanlış. adsense kazancınızı dolar ile almak için ABD hesabı lazım. euro ile almak istiyorsanız Almanya vesaire lazım sterlin ile almak istiyorsanız İngiltere hesabı lazım.
bu hesaplara istediğiniz dilde web site ekleyebilirsiniz. ben uk yani İngiltere adsenseactim Türkçesi de yapabilir miyim tabii ki yapabilirsiniz.
bu arada her ülkeden istediginiz adsense hesabi itinayla açılır teslim edilir
Hocam burada bahsettiğim, zaten TR hesap açan bile dolar kazanıyor sadece Adsense kendi kuru ile dönüştürerek hesaba TL yansıtıyor. Para yurt dışından geldiği için mantıken dolar kazanmış oluyor. Ancak reklam verenler Türk bu yüzden de tık başı kazanç az oluyor. Adsensenin hangi ülkeden olduğu pek önemli değil. Şu ana kadar 100'den fazla adsense hesabına onay almışımdır. %99 'u yabancı. Arkadaş direkt dolar olarak görmek istiyor parasını ben de bunun TL olarak görmekten hiçbir farkı olmadığını söyledim sadece.