ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar kazanmak için, içeriğiniz yabancı olmalı siz yabancı adsense alır ve Türkçe içerik yayımlarsanız sadece TL kazanırsınız ama dolar gibi gözükür ancak kazançlar normalden çok daha az olur hatta zararda olursunuz. Çünkü o doları direkt hesabınıza çekemediğiniz için araya giren kesintiler yüzünden TL hesap ararsınız.

hocam maalesef bu bilgi yanlış. adsense kazancınızı dolar ile almak için ABD hesabı lazım. euro ile almak istiyorsanız Almanya vesaire lazım sterlin ile almak istiyorsanız İngiltere hesabı lazım.

bu hesaplara istediğiniz dilde web site ekleyebilirsiniz. ben uk yani İngiltere adsenseactim Türkçesi de yapabilir miyim tabii ki yapabilirsiniz.

bu arada her ülkeden istediginiz adsense hesabi itinayla açılır teslim edilir