Demek istediğim yabancı adsense kullanınca gelirin 10 dolar oluyorsa TR adsense ile atıyorum 10 doların TL karşılığı geliyor neden yabancı adseseye talep var bu durumda ?
Yabancı adsense olunca ödemeyi farklı yollarla hesabına alıyorsun ve vergi konusu ile ilgili problem olmuyor genelde bundan dolayı kullanılıyor diye biliyorum.