Hayır tabi ki hocam o tık konusu içeriğinle alakalı bunda dolar bazlı alıyorsun sadece tıklamayı. Yabancı adsense açtık 1 tık 2 tl gibi bir durum söz konusu değil sadece gelir dolar.
Demek istediğim yabancı adsense kullanınca gelirin 10 dolar oluyorsa TR adsense ile atıyorum 10 doların TL karşılığı geliyor neden yabancı adseseye talep var bu durumda ?