Yurt dışı tıklamalarda TR adsense'de dolar gelmesede doların karşılığı TL geldiğini fark ettim. 1 tık 10 - 15 tl arası veriyor mesela bu konuda net bilgim olmadığından soruyorum yabancı adsense gerçekten sartmı?
Hayır tabi ki hocam o tık konusu içeriğinle alakalı bunda dolar bazlı alıyorsun sadece tıklamayı. Yabancı adsense açtık 1 tık 2 tl gibi bir durum söz konusu değil sadece gelir dolar.