Merhaba arkadaşlar



Resimde görünen sarı kablo kısa olması nedeni ile modem çocukların odasında kaldı. Sarı kablo sanırım fiber kablo. Kablosuz modemin yaydığı dalgaların sağlığa zararlı olması nedeni ile çocukların odasında bulunmasını istemiyorum ancak kuruluma gelen yetkili bu kablolara uzatma yapılamayacağını söyledi.. doğru mu söyledi acaba? Bu kabloyu uzatmanın bir yolu var mı