sanırım mağruz kalmak gerekiyor. hiç kitaptan çalışmadım, kelime ezberlemedim. ama orta diyebileceğimiz seviyeye kadar anlayıp konuşabiliyorum. kelimeleri nereden nasıl öğrendim hiçbir fikrim yok.