Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz geç kalmadın mı?
öğrenmenin zamanı yok herkesin bir vakti var onunda bu zamanlar bu kadar, seninde eskidendi bundan yıllar sonrada birileri yeniden oynamaya başlıcak, öğrenmenin oynamanın yaşı olmadığına inanıyorum insanın içindeki istek ve arzuya dayalı olduğuna inanıyor sevgi ve iyilikten ayrılma diyerek iyi günler diliyorum