evet uç kısmı daha lezzetli kanat deyince orası anlaşılır ama sizin dediğiniz kök kısmı da kanat diye geçiyor. ayrıca kanat satın alırken orayı ayıranlar göğüsden de fazla alarak keser ki kanat fazla çeksin diye işin kurnazlığıdır bir nevi bilen bilir
İşi biliyorsun hocam, bide göğüsün eti daha sık diye diğer bölümlerine göre daha ağır oluyor😅