wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavuğun her bir ek'lemi ayrı ayrı satıldığında para eder. Bizlerin evde tüketmediğimiz kısımları bile ciddi ciddi peşinde koşulan sektördür.
Parça olarak bakıldığında alt ve üst kanatlar en pahalı olan bölümlerindendir.
Bari fiyattan düşseler, 60tl he bütün tavuk yazıyorlar kanatsız geliyor biz neden tam tavuk parası ödüyorum o zaman😅