@ramazansevimmm; hocamın dediği gibi başkalarını dolandirip fatura üzerlerinde 120 TL faturaya mobil ödeme ile uc alıyorlar 50 TL ye nakite ceviriyorlar orda geri iade yapmadıkları için bu sorun müşteriye yansımıyor 1 kişiden 70-100-300 ne çıkarsa günde 40-50 kişiye sattıklarıni düşünün kac insanı zora sokuyorlar