Merhaba arkadaşlar BTC nin bir kaç günlük düşüş sergilediği ve insanları bunalttığı şu günlerde birazcık kripto hakkında laflayalım istedim.
Her BTC düşüşünde elinde mal olan kişiler çok fazla strese giriyor haklı olarak çünkü ellerinde olan coinlerin değerleri btc düşüşün misli misli değer kaybediyor. Ben uzun vadeci değilim ve bu tip zamanlarda eğer işlemdeysem mutlaka işlemlerimi sonlandırıyorum ve düşüşün gittiği yere kadar gitmesini bekliyorum sonrasında alımlarımı yapıyorum bu alımlarım da genelde majör coinlerden oluyor mesela bu akşam AVAX gözüme güzel göründü ve işleme girdim bitcoin bu şekilde devam ederse güzel kazandıracak gibi duruyor. Şu an karım %15 civarı %10 a stopumu koydum düşerse yüzde 10'u alır çıkarım yükselmeye devam ederse devam ederse stop yükselte yükselte devam edeceğim. Sizde durumlar nasıl zararlar karlar ne durumda konu altına yazın forumun genel durumunu bir görelim.