ibrahimcataltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım 73.11.01
Teşekkürler not alalım, başka nace kodu ekleyecek olan arkadaşlar yazabilirlerse sevinirim.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bir yanlışa düştüm hocam nace kodları kolay. benim muhasebeci sadece paraya tamah ettiği için öncesinden KOSGEB'e müracat ettirmedi beni sonradan öğrendim iş kurulduktan sonra baya destek veriyor. önce KOSGEB derim
Evet haklısınız, belge alındıktan sonra ki tarihte şirket kurulmasının avantajları oluyor.