Ses kasadan değil fandan geliyordur, sen işlemci ghz'sini arttırıyorsun doğru orantılı şekilde onu soğutmaya çalışan fanın da çalışma hızı artıyor.
2 seçenek mevcut;
1. seçeneğin OC'yi iptal edip normal konfigrasyona çevireceksin.
2. seçeneğin ise (bütçene göre) kule tipi veya sıvı soğutmalı fan alacaksınız.
EDİT;
Veya ses olmasın diyorsan Fan uygulamalarını indir fan hızına müdahale edebilirsin fakat önermiyorum, çünkü fan hızıyla oynadığında soğutamayabilir işlemci aşırı ısınıp biligsayar bir anda görüntü kesebilir.
Hatta çok ısınırsa bile pinlerini bile eritebilir.