Merhabalar,

AMD Ryzen Master uygulamasından overclock ayarını otomatiğe aldım fps artışı fazlasıyla oldu ama kasadan aşırı ses geliyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Sıkıntı yaratırmı ? Stok fan kullanıyorum fan önerileri verebilir misiniz?