Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destekleri oldukça iyi. Directadmin sunucularında tam istediğim verimi alamadım. Yine de sorun yaşadığımızda ellerinden geleni yapıyorlar. Çözülmeyecek bir sorun olmadı şimdiye kadar.
Cpanelli alamyı düşünüyorum hocam yorumunuz için teşekkürler