Bizim burda her zaman yediğim yerde 14 lira, geçen hafta İzmite yolum düştü 8 lira yazıyordu üstelik sıra vardı, güzeldir diye düşünerek 2 tane yedim, 1 saate etkisini gösterdi bin pişman oldum.