170-190 basıyorum ama farlarla önümü göremiyorum.

)
Sürdüğün yol 200km yok hocam. 50 ton yüklü tırları 1.500-2.000 km öteden getiren, ekmeğinin peşinde olan ve evde çoluğu çocuğu olan diğer canları düşünmek zorundasın. Aracında problem var sarı far da olsa yolu göstermesi gerek. Sanayiye güzelce baktırın kimseden 4lü yemenize de gerek kalmaz.
Daha geçen hafta 3 bin km yol yaptım cidden çok tehlikeli bir bireysiniz trafikte.
Sadece karşı taraf değil sizin de can güvenliğiniz riskte.