CGC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamı paket ederiz istesek etmesinede, burda hepimiz bilindik esnafız. Adımız kötü anılıcak diyede bişey yapamıyoruz.
Düşünce güzel ancak bu ülkede birkaç yıldır adalet sistemi işlemiyor. Şikayet etseniz bile sonuç almanız seneler seneler sürüyor bazen sonuç bile alamıyorsunuz, geç gelen adalet adaleti sağlamıyor maalesef.