Öncelikle, kişinin yaptığı hesabın ve konumun ekran görüntülerini alıyorsunuz. Sonrasında telefon numarası görünür şekilde bir ekran görüntüsü ve video kaydı alıyorsunuz.
Sonrasında X bir müşteri gibi ilgili telefon numarasını arıyorsunuz, randevu ayarlıyorsunuz. Eleman sizin eve gelince, ağzını burnunu kırıyorsunuz (
TABİİ ki işin esprisi). Sonrasında ise aldığınız kanıtlar ile beraber polis karakolu vs. üzerinden kendisine gelişigüzel şikayetçi oluyorsunuz.
Birşey çıkar mı onu bilemem ama en azından biraz olsun gözü korkar