Öncelikle, kişinin yaptığı hesabın ve konumun ekran görüntülerini alıyorsunuz. Sonrasında telefon numarası görünür şekilde bir ekran görüntüsü ve video kaydı alıyorsunuz.

Sonrasında X bir müşteri gibi ilgili telefon numarasını arıyorsunuz, randevu ayarlıyorsunuz. Eleman sizin eve gelince, ağzını burnunu kırıyorsunuz (TABİİ ki işin esprisi). Sonrasında ise aldığınız kanıtlar ile beraber polis karakolu vs. üzerinden kendisine gelişigüzel şikayetçi oluyorsunuz.

Birşey çıkar mı onu bilemem ama en azından biraz olsun gözü korkar