SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmangazi Köprüsü'nde 190'ı da gördüm fakat 170 sonrası araba savrulmaya başlıyor...
2006 diye hız kaybına uğramıyor araba neticede. (Ayrıca 100'ün üstüne çıkmadan o yolculuk maalesef bitmez, bu şekilde bile Bursa'dan İstanbul'a giderken ücretsiz yolu yani Kocaeli'nden dolanarak gittim 19.45'te çıktım yola 22.30'da İstanbul'a varmıştım, otobandan dönerken ise 1 saat bile sürmedi 50-55 dakika falan sürdü.)
Aferin almayı falan mı bekliyorsunuz şu mesajı yazarken anlayamadım, bu süratleri marifet gibi söylüyorsunuz birde Umarım birinin canına kast etmeden cezanızı alır ve bu tarz hareketlere son verirsiniz. Ayrıca gece araç sürerken önünüzden daha çok referans çizgilerini takip etmelisiniz. Referans çizgilerinin dönüşüne göre hızınızı ayarladığınız takdirde ileride viraj olup olmadığı anlayabilirsiniz, hiç bir yol bir anda 90 derecelik açıyla dönmez.