@LastWorld16; hocam dediklerinizi yaptım ancak windows 8 den daha yükseği yok zaten vista falan var ama windows 10 ya da 11 yok yinede hepsini denedim ama maalesef yine olmuyor ctrl+p dediğim an program kapanıyor sinirlerim bozuldu...