Günlük 4.5 tl'ye bence çok iyi sonuç hocam. Reklamlarda video mu kullanıyorsunuz ? Özellikle dikkat ettiğiniz şeyler neler acaba ?
Merhabalar;
Hayır video kullanmıyorum çok basit bir afiş şeklinde hikaye paylaşıyorum ve aşırı sade görüntü kalitesi kötü diyebilirim. Özellikle de reklam saatleri ve hedef kitle- yaş cinsiyet ayarları oynamaları diyebilirim.