Merhabalar;
İnstagram üzerinden düşük maliyet ile yüksek dönüşüm almak için sürekli reklam açmaktayım. Reklamlara öyle 50-100-200₺ gibi ücretler değil yaptığım işimlemlerle yaklaşık 6-10₺ arası bir ücret ödüyorum. Ve sürekli reklam çıkıyorum. Reklamı web siteme satış olarak çıkıyorum (gelen kişiler ödeme yapıyor)
Aşağıya 4.5₺ reklam gideri ile aldığım geri dönüşümü bırakıyorum. Sizce bu yeterli bir dönüşüm mü yoksa daha fazla artabilir mi ? Reklam çıkan reklamcı arkadaşların özgün düşüncesini merak ediyorum.
Günlük 4.5 tl'ye bence çok iyi sonuç hocam. Reklamlarda video mu kullanıyorsunuz ? Özellikle dikkat ettiğiniz şeyler neler acaba ?