Hocam bende daha dün İzmit'e gittim kısa farlar iyi göstermiyordu fakat bir kez bile uzunları veya sisleri açmadım. Uzunlar karşıdaki adamın gözünü kör ediyor nerdeyse , ben göremiyorum o anda yoldayım diyorsanız sadece ilerde keskin bir viraj var mı diye 1 sn selektör yapıp ileriyi net bir şekilde görebilirsiniz.Bunun haricinde uzunları sadece kırsal kesimlerde kullanmak daha doğru , karşıdan araba gelince kapat sonra devam.Tabi ki önünüzde araba yoksa.