önemli olan 10000 satırı veritabanından çekerken oluşacak yükü azaltmak zaten. Serverside pagination + JavaScript kullanıp veritabanından çektiğiniz 10 kaydı göstermek mi daha kolaydır, veritabanından çektiğiniz 10000 kaydı jsona serialize edip JavaScriptle 10 ar 10 ar göstermek mi?
10000 kayıtlı bir veriyi veritabanından çekip jsona çevirip düşük RAMLi bir bilgisayarın browserda işlemesinin maliyetini çok yüksek. Eğer serverside pagination yapıp ag grid, jquery datatable vs. kullanmaktan bahsediyorsak aynı doğru noktadayız.
Hocam sayfalama mantığını javascript ile yapmaktan bahsetmistim. zaten 10000 datayı aynı anda indirmekten degil.