cenkkoroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli olan 10000 satırı veritabanından çekerken oluşacak yükü azaltmak zaten. Serverside pagination + JavaScript kullanıp veritabanından çektiğiniz 10 kaydı göstermek mi daha kolaydır, veritabanından çektiğiniz 10000 kaydı json’a serialize edip JavaScript’le 10 ar 10 ar göstermek mi?
10000 kayıtlı bir veriyi veritabanından çekip json’a çevirip düşük RAM’Li bir bilgisayarın browserda işlemesinin maliyetini çok yüksek. Eğer serverside pagination yapıp ag grid, jquery datatable vs. kullanmaktan bahsediyorsak aynı doğru noktadayız.
Hocam sayfalama mantığını javascript ile yapmaktan bahsetmistim. zaten 10000 datayı aynı anda indirmekten degil.